Fotografie

Teske & Aristote spill the review tea

Hoe contentcreatie-proof zijn de Galaxy S22+ & Tab S8+ nu écht?

De een gaat goed op zingen, zorgen voor haar planten en dieren terwijl de ander eSport alsof zijn leven ervan afhangt. Safe to say dat de enige gemene deler tussen Teske de Schepper en Aristote Ndunu, YouTube is. Dag en nacht verschil? Met de komst van de Galaxy S22+ is dat verschil quasi onbestaande. Teske & Aristote testen de nieuwste power phone uit en geven on top ook nog eens hun ongezouten mening over broertje Galaxy Tab S8+.

“Als je de hele dag content creëert is het een must dat de kwaliteit goed is! Dat is de reden dat ik zo blij ben met de Galaxy S22+”
- Teske de Schepper

Content creëren zonder limits

Inspiratie en content creatie wachten niet totdat het licht perfect is, en jij nu ook niet meer! Zo brengt de Galaxy S22+ ‘everyday epic’ naar een new level. Want met deze smartphone haal je het beste uit je dag én nacht. YouTube-vlogster & zangeres Teske weet als geen ander hoe essential dat is! “Als content creator wil je betrouwbare en kwalitatieve toestellen die ook nog eens makkelijk te bedienen zijn. De Galaxy S22+ heeft beide dingen, waardoor ik heel openminded kan zijn en op eender welk moment iets moois kan maken”, aldus Teske.

Daarnaast wil Teske ook niet geremd worden in haar creativiteit en is ze dus vaak on the go. Helemaal leuk zou je denken, maar wat als het licht een keertje niet mee wil? Het antwoord is Nightography! “Doordat de night camera van de Galaxy S22+ zo goed werkt in het donker ben je minder gelimiteerd en kan je altijd mooie foto's en video's maken.” De Galaxy Tab S8+ geeft Teske dan weer de mogelijkheid om visueel te denken en al haar ideeën meteen uit te tekenen met de S Pen. Ook haar foto’s bewerken doet Teske voortaan met de Galaxy Tab S8+!

“Lang verhaal, kort? De Galaxy S-innovaties zijn gewoonweg dope!”
- Aristote Ndunu

Aristote hyped over de smooth video & selfie mode

Nooit meer FOMO? Get yourself a friend like de nieuwe Galaxy S22+! Met deze baanbrekende smartphone zit je overal bovenop en ben je als eerste op de hoogte van álles. Met 5G en de snelste chip tot nu toe in een Galaxy device behaal je nieuwe snelheidsrecords voor streamen en downloaden. Dit klinkt alvast als muziek in de oren van de schermverslaafde Aristote. “Netflix-series en films kijken op je smartphone is nu écht een hele experience door de schermgrootte van de Galaxy S22+. Ook YouTube video’s bekijk ik nu moeiteloos in ligstand. Door het 6.6 inch FHD+ Dynamic AMOLED-scherm heb je bovendien gelijk het idee alsof je op een tablet aan het kijken bent”, deelt Aristote.

Wanneer de YouTuber niet aan het chillen is, is hij aan de slag met het opnemen en bewerken van video’s. Hier komt de night camera van de Galaxy S22+ dan weer mooi van pas. “Ik maak ook ’s avonds en wanneer het donker is heel veel content. Dit kan gemakkelijk met de Galaxy S22+. Ook in ruimtes waar led strips hangen! Mijn Galaxy Tab S8+ gebruik ik dan weer om mijn bewerkte YouTube video’s in hoge resolutie te bekijken. De afmetingen zijn vaak 1920 x 1080 dus dat is perfect qua schermgrootte. Muziek is daarnaast een goede stimulans voor mijn creativiteit, waardoor ik mijn Tab S8+ regelmatig gebruik om Spotify in de woonkamer te bedienen.”

We are ready to break the rules. Jij ook?

Communiceer, creëer en beleef als nooit tevoren met de Galaxy S22+ & Tab S8+.

Lees de volgende verhalen